sjuk?

hej.
jag är inte på världens bästa humör och inge pepp på att skriva inlägg.
vaknade hemma hos mimmie imorse, drog till säter och spelade knappt 1 period.
mådde inge bra. mår inge bra nu heller.
vet inte om jag kan kalla mig sjuk? vet inte vad det är.
känner mig bara dålig i hela kroppen, inge styrka.
Huvudvärk som fan som inte går bort av alvedon ,
panodil eller ibumetin och de är ingen migränheller så jag kan inte ta migrän tablett.

helt stört. fryser ena sekunden och jätte varm den andra.
inge matlust heller.
stört..

vann iallafall matchen med 4-0. Tvättade nyss lite kläder, och har nyss duschat.
nu ska jag bara ligga här i sängen.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du blir bra snabbt! :O <3

2009-11-15 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0