snö <|3

tjallalalaa UNIBET TJALALALALAA

jahapp, vilket morgon humör(Y)
jag frågade mamma igår om hon kunde skjutsa mig till jobbet idag.
nej dit skulle jag få ta mig själv. Så jag tänkte cykla. värsta fall gå.
Men om det var 1 dm snö så skulle jag KAAANSKE få skjuts. Men de trodde inte hon skulle hända.
de första jag ser när jag vaknar. Äre inte helt jävla vitt ute dårå:o herremin skapare.
så nu sitter jag här påklädd och klar och väntar på att få skjuts:D höhöhöö
hoppas folket har annat för sig än att fika idag:o :D

efter jag har jobbat klart vet jag fan inte vad jag ska göra.
men jag ska nog lägga mig tidigt ikväll också för jag har match imorn:p

hörs då;D



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0