sprutiiiiiiiiiisen

MEN HEJSAN
ojoj, lite beslut ångest och lite roliga saker har hänt idag:D
jao, först fick jag veta vad jag får  lön och jag har blivit as snål:o
men jag vill ha jackan):

måste köpa julklappar också. HATAR FAN FUCKING JUL.

tagit sprutan idag, kände inte av något på hela dan tills jag kom hem och han inte ens sätta migner i soffan tills jag somnade och vaknade när mamma säger att vi ska på utvecklingsamtal kl halv 6. Haha
Utvecklingsamtalet gick bättre än vad jag ens vågade tro.
känner mig trött som fan och även lite huvudvärk;s

jag och mamma åkte och handla lite godis, drickyoghurt och cola tills bilresan imorgon kl 8 på morgonen till kaaaaaarlstad:D hehehehe
missar musikprovet(a)

jao, sen har det hänt lite små saker(A)HAHA jag är så evil. men ahfan om man är född sån är man:D thats it. HEHEHEHEEHEHE sara med sitt busflin;)

ska fixa musik nu också. packa klart resten sen käka lite mackoroch kaffe. hehehe






Kleerup – Hero (Feat. Sweptaways)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0