värt att läsa



1. Jag hatar folk som går och blir kära förtillfället.
2. jag hatar julen
3. jag hatar jesus och gud, de finns fan inte. ingen gud alls finns (jag hatar religion)
4. Jag hatar dålig musik(dansband , negerpop m.m)
5. Jag hatar folk som irreterar mig och frågar om jag är sur på dom utan anledning.
6.jag hatar att jag hatar så mycket ibland.
7. jag hatar den här dagen.
8. Jag hatar numret 16.
9. jag hatar att mamma inte tilllåter mig ta hål i tungan.


och nu orkar jag intehata mera.
jag skulle fan ha stannat hemma idag, insolerad på mitt rum hela dagen. men icke sa nicke.
Jag behöver en ben&jerrys nu.
verkligen depp humör.
fan inte varje dag jag sitter här och lyssnar på min "Lugna" spelningslista.


vrekar inte bara vara jag som har deppdag.
fuck this shit. schalallaala

jag har fan en plan:
låsa in mig på rummet
vägra gå till skolan
sen bara svara på vettiga folk som skriver på msn och smsar osv.
och kolla in i min fina blåa vägg
låter bra.
har inge lust med nånting.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0