- 1 timme

men GODMORGON DÅ.
jävla kuk morgon.
vaknade och börja fixa mig som vanligt och började undra varför inte pappa går upp nån jävla gång.
så går jag in i köket så han hör att jag är vaken.
han: - Sara, du vet väl om att man ska ställa tillbaka klockan en timme idag va? De är vintertid.
och då är frågan, vad kommer hända härnäst? För de där betyder att min dag kommer vara rent åt helvete.
ååh, jag orkar inte en dålig idag;o
aja, ska fan lägga mig i soffan och sova en timme till nu.

sen blire väl kyrkan? fattar inte ens varför jag ska dit.Jo, jag ska ta kort. Men orka sitta och höra på resten av babblet? paallaaa-.- men jag har inge vettigare för mig heller, så why not?




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0