11 oktober-söndag

herre min skapare .börjar vi det här inlägget med.
jadu, sara har vart lite på vift.
Har vart med Mimmie och Olivia idag.
va på ryssa och kollade på match sen drog vi till prima , åt och snackade lite.
nu sitter jag här, sjukt vad tiden kan gå ibland.
Ibland går det alldeles för långsamt. andra tillfällen för fort. Och den här helgen har verklige gått för fort,
Men  de här va bästa helgen på väldigt länge.

Aktivitetsdagar nu från mån-ons..
skulle egentligen proa på kaffestugan men de va redan nåra där som proa så de blev för mycket så jag hoppa in i nån syjunta grej. Blir musik , mobbad och hoppas på att jag får jobba med det jag gör på slöjden!:D Ser nästan framemot detta;D

ska ladda min mp3 nu med massa bra musik:D
sen ska jag sova, sjukt fucking trött.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0