7 oktober 2009

yo bitches and hoes.
har flyttat ut den stationära datorn ut från mitt rum nu så jonte (Lillebror) kan ta den istället, så slipper de stå och damma på mitt rum. de är bara ivägen.
Bästa som nog har hänt idag är att min syster ska flytta:D:D wiiho:)
haha och troligtvis får jag nog hennes rum vid december. fast man kanske inte ska hoppas på förmycket.


HAHA, Jag måste berätta att här om dagen satt jag vid nåra bänkar med jennie och agnes. Så kommer en liten sjua fram till mig och frågar om mitt mobilnummer! HAHA så jävla gulligt och det kallar fan jag modigt också;o haha. En ensam sjua går fram till 3 st 9;or hahaha! skulle aldrig jag har vågat iaf;p
Han hade tidigare nåra dagar innan tagit sällskap med mig vid en backe där jag bor när båda va påväg hem från skolan(:


jag är sjukt sugen på att gå ut och fotografera. men jag har ingen fantasi förtillfället.
Men de är höst och de är fina färger. aja får se vad som händer här näst.

bjuder på bästa låten idag och en egobild:D






xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan så söt du ÄR ! :D

2009-10-08 @ 22:51:34
Postat av: Anonym

men nej):

2009-10-09 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0