alive?

Detta inlägg ska börjas med att skriva att jag hatar verkligen snö och vinter!
säg nått som jag inte hatar?:P
jaja, nu ska vi inte va negativa. eller?

Det första jag såg imorse va ingen vanlig eller trevlig syn. En jävla fet spindel på min kudde):
på min favorit kudde! ingen får ligga på den. Kuken. fan va rädd jag blev. spindeln dog naturligtvis av min högra klacksko:) fast jag kan inte höger och vänster..

dagen börjades trött och typ depphumör. ovanligt? nä.
slutade iaf tidigt, och nu ska jag fan ta och sova lite. Sjukt tröött så de finns inte.
hungrig ärjag också. borde plugga religion också.



ladda ner bra musik som jag kan lägga in på mobilen ska jag också göra idag. Tips!!!!!!
Skicka spotify lista, youtube klipp eller bara namnet på artist eller låt. så blir jag jätte glad(a) hihi.


xoxo POOOOONNNYHHHHHhhhhhSaarah

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E - [FOTOBLOGG]

snö och vinter är underbart!

2009-10-07 @ 14:58:25
URL: http://pinkspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

favoritkudde

spotifylista

youtubeklipp

2009-10-15 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0