Be somebody

tjaaabbaaaa!

skolan sög, hade fan ont i huvudet som fan och jag störde mig på allt och alla.
jag är inte en lätt person..
köpt en svart bas tröja och en vit på cubus idag.
nu sitter jag och väntar på att becka ska komma hem så jag kan färga hennes överhår som är typ blont i hårbotten men typ orange resten sen underhåret är svart. HAHA ser lite smått kul ut. så ska fixa hennes hår snart.
sen blir mimmie& co. Käka lite tacos och umgås:) <3

Ska ju jobba imorn sen ska jag på personalfest på kvällen:O AHHAA Jag låter så vuxen tycker jag(A) hihihi
jaja. HÖRS DÅ!



HAHA bjuder på en mycket liten ful bild på mig med breda leendet, fult ansikte utan smink med min sötamössa och under äre små söta flätor:) hihi




xoxo

Kommentarer
Postat av: ellinore

mmm tacos :D

2009-10-10 @ 18:10:21
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/
Postat av: M

baströja

2009-10-15 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0