Cut my life into pieces

tjohoo!
syjunta in my heart. eller inte.
vi har aktivitets dagar och jag skulle egentligen proa på kaffestugan blev det alltså bara att slänga in mig i nån grupp.
Har sy slöjd med nån 8;a som klär sig? jadu jag vet inte vad. lite udda iaf.
sen äre 3 st tjejer som pratar sitt egna lilla språk och jag och 2 lärare som inte ligger på topp på min gilla lista.
men men, jobbade på bäst såklart. Musik blev det också.
Va lite mobbad på lunchen ett tag, men martin och madde räddade den;D

drog med de andra 4 tjejerna på en promenad för lärarna hade andra orsaker varför de inte kunde gå med oss;o Lol?

jahapp, ja, sen ikväll äre bandyträning. Jag är trött som satan, så jag tror jag ska sova lite (:

bra låt.



bra hörlurar <3


xoxo

Kommentarer
Postat av: M

aktivitetsdagar

syslöjd



eheheh



2009-10-15 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0