Det är över nu

jaaao,
färgat håret.
ser typ svart ut^^ HEHEHE
men de blir ljusare om nåra dar(:
tagit bort de svarta naglacket som jag har haft i nån vecka nu och kör på en ljusrosafärg:)
filat naglarna också för er som bryr er;D

tvättat mina kläder har jag gjort också:)
Laddat ner lite musik till mobilen:D
sen ringde min pappa om att han hittade flera tidningar om fotografering:D så jag ska dit imorn tror jag och hämta dom:D hihihi

Sen har jag vart lite halvt förkyld den här helgen ändå har jag vart ute och knappt vart hemma, kanske inte så smart men skitsamma:D

nu ska jag läsa sen ska jag fan sova. har sovit uruselt inatt så jag får taigen det nu:)



HAHAHA jag vet att jag är sjukt söt:D
LInda skickade massa ålandsbilder och bilder från förr i tiden, här kommer det nåra.
fast jag får nog stryk om jag lägger upp nått på någon annan:P




OMMGG HAHAHAHAHAHHA så jävla roligt att jag inte ens känner igen mig själv xD
det där ser inte ett dugg ut som mig själv xD HAHAHAHAHA shiiiit.




sista bilder och den säger väl godnatt?;D



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fan vad rädd jag blev att du lagt upp nåt på mig också ;o sjuukt vad olika alla är sig!

saknar det som fan..

2009-10-08 @ 19:49:02
Postat av: Anonym

hahah jaa;O

2009-10-09 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0