ett ett kuken står på snett utibrittans fitta

Kom får ni titta?:O


gick till skolan och hade mitt favorit ämne slöjd<3 sen musik, jag kan verkligen inte spela gitarr men jag är inte värst och vill inte skriva nå namn:D haha
sen vare dags för spanska .
sen slutade jag iaf(:

så jag fick sällskap av oliver,wes och anton till ica(: sen fick jag gå uppförsbacken själv.
har inte gjort nå vettigt de här timmarna, jag har sovit och de va förbaskat skönt tills jag hör lååångt långt borta från mitt medvetna att någon plingar på dörren. och ingen öppnar, sen ett tag efter så ringer det. igen svarar. sen bankare på dörren igen och då  kände jag att jag fick lov att stiga upp och öppna..



en blond liten busig sara:) i sinna bästa år i kanske början av 8;an skulle jag tro:P


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0