fake it better.

KUUKKKKDAAGGGG TrALALALaLLlalalalaalala
jag har lite damp nu för jag orkar inte va på dåligt humör:D
och snart ska jag åka och träna.
och min dag har vart piiisssssilisss.
spanska : film:D
Idrott: bbbaasket, hatar det, satt på bänken föremesta.
lunch: satt på en bänk och åt faktiskt:o
matte: musik! och fick se resultatet på provet, ganska nöjd;D
Svenska: nå jävla krönika  ? palla, Deppade sönder på den lektionen också,

åkte och handla med mamma och hanna.
jävla damp humör jag fick;D

Sen äre ju klädvecka i skolan. VIctor tog priset som snyggast ombyttroll TJEJ;D
Sen tycker jag att ellinore får för att hon va som en kille:D Fett cool(H)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0