falsk

träningen gick kanon!:D

kvällen gick rent åt helvete och slutade med tårar. Kände det fan på mig.
gick rent åt helvete kan vi ju iaf säga. Men jag tänker inte vara falsk utan berätta vad som försegår och är man med får man leken tåla helt enkelt. Nu är det bara att förlåta och glömma, för älska är redan avklarat. förlåta är nästan avklarat.
jag är så sjukt less på det här nu, trött på mig själv. Hatar mig själv rent ut sagt.
men alla personer är olika. Här är jag och så här är jag.
Om man lär känna mig så äre inte mitt fel iaf, utan ditt:)

Vi kör ingen godnatt på det här, utan bara natt. dålignatt.
fuck u


xoxo förfan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag finns ! hare bäst ! <3

2009-10-13 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0