Hakunamatata

faaan va jag är trött.
När jag kom hem från en långtråkig skoldag så slängde jag mig på sängen och sovit ända tills nu.
herre min skapare.
borde äta lite snart,
sen äre träning ikväll. Hoppas de går bra!

men så mycket i tankarna just nu, har jag gjort rätt?, kommer jag ångra det?, vad är rätt och fel egentligen?, vad har jag rätt till?, gör jag vad jag vill?, sårar jag andra?,vad vill jag senare med mitt liv?. ahfan ni ser, så sjukt små frågor och man borde inte oroa sig utan ta problemen när dom kommeroch inte i förväg? för de kanske inte finns några. Hakunamatata ffs.





xoxo.

Kommentarer
Postat av: gissa ? (a)

Du är vackrast! (: hoppas allt löser sig för dig! (: <3

2009-10-13 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0