HTML Rulez d00d <3

gokväll saralovers (K)
vilken fail måndag de har vart idag. Kan ju inte bli kassare.
kuken.

Sov iaf lite innan tränigen. Träningen gick rent åt helvete.
inget gick rätt. sen de här jävla jogga och kuta som en idiot runt plan typ 6 gånger eller vad det är kan ju ta sig långt någonstans, fan vad jag hatar att jag har astma , känner mig skit kass på sånnadär spring grejer då. Borde nog dra fram den där stora lådan med typ flytande väska och andas in det där var tredje timme, så jag kan andas. Hade den när jag va liten:o skulle behövas nu. Och jag borde verkligen träna upp min kondis också.

aja, lycka till imorn sara får vi väl säga.
med min fina sy församling och träning.
ser fan inte framemot slöjd. ¨åååh vad jag klagar;D

blir en tidig kväll för sara för hon orkar inte vara uppe nå länge, somnar nog när som helst.
godnatt lovers<3



xoxo

Kommentarer
Postat av: Martin

Intressant blogg. Vad tyckte du om halvblodsprinsen? Själv tycker jag att det är den bästa :)

2009-10-13 @ 14:51:51
Postat av: M.

Syförsamling



Fan, du har förbättrat dig.. nu var det inte lika kul längre. (A)

2009-10-15 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0