Jag blundar

Hej jag heter Sara (hej sara)

Jag gick hem efter musiken idag för att jag mådde inge bra. Åkte hem och åt något och la mig i sängen och somnade direkt. Sovit i 3 jävla timmar och ca 30 min;o de borde itne vara normalt?
ser ut som ett lik och dunkade huvudvärk. Även snorig och ont i halsen. har nog feber lite då och då.
helt stört.

nu gör mamma våfflor. jag är vrålhungrig. Första gången på väääldigt länge jag känner att jag vill äta. Och de är när jag är sjuk? brukar väl ändå va tvärtom? skitsamma.










Kan drömmar bli sanna?




xoxo

Kommentarer
Postat av: Mattias Arvidsson

Aaaaw, inte kul du ! =/

2009-10-08 @ 22:53:10
Postat av: Anonym

Klart de kan !? :D

2009-10-08 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0