jobba jobba jobba:)

nämen heej på dig!
kom nyss hem från kaffestugan.
jobbat hela dagen, fyfan helt jävla slut:p
och jonte (min lillebror) gjorde illa sig i fingret igår:P och då va jag liteelak och gick och klämde på det så han fick ondare. och imorse när han vaknade vare helt jävlauppsvullet och blått. Bra där sara:D
haha så nu är han på akuten;D hahaa! sorry <3

ehm, jag packar förfullt för dm i avesta imorn:p
har handlat lite matsäck och energidrycker och sånt.
men frågan är hur fan ska jag kunna somna tidigt ikväll:o för de är samling kl 7 på morgonen imorn;o
herrejävlar. får fan sova på dit vägen ananrs kommer jag fan dö:p
får fan tvinga mig riktigt hårt att somna ikväll:)


nu ska jag koka lite pasta och skära upp lite grönsaker så jag har en sallad imorn;)
sen måste jag ladda ner musik som jag inte hann igår:p

aja kanske blir nå mer inlägg senare:p

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0