LOool

haha de här senaste träningarna, så har jag börjar fundera på vad fan jag gör på bandyplan. HAHA
alltså fan skrattretande. går så förbannat dåligt. Och på lördag ska jag med på dm i avesta;o

och imorn(A) ..
haha säger kanske sen senare på kvällen:D ska iaf ut på mina vildaste äventyr:D
jag har ju ändå inget liv. Man har ju sjunkigt lågt om man sitter och spelar wow.
så då kan jag väl ta lite chanser:D man lever bara en gång:D
Så bring it on bitchhhh;D hihihih buuuuuus:D

jahapp, jag har vänt dygnet totalt också:p inte bra(:
langar en gammal blond egobild på det här :D Jag borde färga tillbaka till mitt blonda för jag är fan helt jävla blåst:p




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0