match - borlänge

vilken dag.
åkte till borlänge imorse och spelade min första match på jag vet inte hur länge sedan sist, måste vara buster sist?
haha, spelade inte back heller som är min position utan vänster forward, . Hole shit tänkte jag.
men de gick bra:) Faktiskt nöjd också, för att spela forward och första matchen på länge.
mår illa som fan och huvudvärk nu, lite tråkigt.
och då är man inge sugen på att plugga biologi eller fysik...
men jag måste får bra betyg i dom ämnena, ;o så får tvinga mig själv.

känner på mig redan nu att jag kommer inte kunna somna inatt. Hoppas jag har fel.

Jag har ingen lust att gå till skolan imorn heller. Mår inte så värst bra, sen känns det som alla bara är sura och griniga på mig och jag orkar inte vara depp;o utan de ska va bra stämmning ;D


jaja, ska jag klippa lugg?
varför jag är osäker är för att jag vill ha snelugg när jag har mössa(a)
sen vet jag inte om jag passar i det.

datorn fuckade sönder idag också , men jag och mina skillz klarade det utan problem;D



xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Saris ska till skolan imorgon.

2009-10-18 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0