naked women?

Hejsan alla glada
nu ska ni får höra min otroligt intressanta skoldag!

*15 min i klassrummet.
Lennart babblade om något.

* vi gick upp till matsalen och lyssnade på nått om polen. fast jag lyssnade på musik.
gick ner till mitt klassrum igen där alla som inte tänker åka till polen ska vara.

* kollade på nå filmsnutttar fast där lyssnade jag också på musik.
blev indelad i grupper. Min grupp till ett svinkallt klassrum..
Och jag vet inte om jag kommer palla det där var tredje vecka;p
Sköna killar kom de iaf med(: Får joina dom :D

*Hade so prov om judendom och Islam. HAHA epic fail såre bara skriker om det.
fyfan va dåligt det gick:D
fick gå efter provet , så jag va väl den första som gick ut. Nån jävel satt i fan 1,5 timme. seriöst?
jag satt 15min:D haha: jaja,

*satt och kastade sudd på allt och alla på lunchrasten. :D

*Hade Matteprov tog 10 min? inte mer iaf;D haha. Hade alltså rast på 50 min. Så jag och jennie drog till ica och köpte drick yoghurt:)

*sen vare vikarie på biologin:D
ingen jobbade. VI kastade sudd(:
de andra körde "soffan" och jag skrev frågor till frågesport om blodet:D Fan va duktig jag är:D
vi fick sluta 15 min tidigare:D hahaha vilken dag(: VÄÄLDIGT effektiv skoldag!:D

Nu äre fredag betyder helg:D
Jag tror jag ska ta min bästa musik sätta på mig wesc hörlurarna och sätta mig på en buss till falun imorn, alldels själv och shoppa:D alldels själv:)Imorn alltså:) hihihihi
ingen som jag vill åka med vill inte joina mig):


wööp porr som faaaaaaaaaaen.
men de behöver alla:D så kolla och njut? eller.


XOXO

Kommentarer
Postat av: gossipgirlhanna

pppppppppppöörrans`?

2009-10-12 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0