oldtimes

en jävla gäsp på denna dag!
började med att kom till skolan och folk gick i KORTA shorts, reflex västar, sminkade som musar och negrar i ansiktet, såg anmält horiga ut. Vi har klädvecka som jag totalt hade glömt. blev iaf skit paff.

Börjades med att ha fysik prov. Gick verkligen inte bra men inte jätte dåligt heller.
sen hade jag hemkunskap. Även prov i mat lagning där. Jobba med martn. WIIHOO. fan heller. usch:(
han förstörde våran tsatsika eller vare nu än heter. ): så det provet gick ju åt helvete.

lunch, lånade ut min enkrona till folk som spelade kronan;D höhö ville verkligen inte ha tillbaka den kronan sen kan jag ju säga;D
efter det 30 min svenska. Nån jävla läsförståelse.

biologi, penicillin arbete som ska redovisas..

Engelska prov. Gick verkligen åt helvete;O

Sen sist matte, som jag lyssnade musik på hela lektionen och hade läppsyl på mina händer(A)

vilken jävla jobbig dag. Och den är inte slut på långa vägar:o
Jag borde egentligen inte gå på träningen utan plugga kemi och skriva klart min jävla naturfolkets religion som ska vara klar senast på fredag:o

Så jag ska gå och göra det nu så får vi se om jag hinner på träningen. Och om jag ens orkar. Har on i huvudet nu också och känner mig inte riktigt frisk. Men aja, får se senare ikväll:)



haha gammal bild!
men jag gillar den;D
jenniepennie och okänd figur bredvid:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0