oliviashome

chacha:D
hm jadu vilken jävla dag måste jag säga.
kollade på match på ryssa idag. Bestämmde mig för att träna på måndag, sen får vi se vad som händer.
sen blev det donken med mimmie och lina:)
träffade marina och hennes kusin:D
Sen gick jag och mimmie hem från donken . Påvägen hem runt 22:45 skriver olivia och frågar om jag och mimmie vill sova hos henne^^
så vi gick från noret hem till olivia vid ryssahallen;D
nu sitter dom och kollar på tv och jag sitter här:)

även fått lite utskällningar och min kväll har verkligen gått åt helvete men jag orkar verkligen inte deppa sönder.
så jag får säkert igen som fan imorn. usch ,
blir nog iaf kolla på olivias killes match på morgonen:)

nu ska jag va social med mimmie och olivia:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0