påskkärring..



Palla att jag ser ut som en påskkärring pga att min morsa lurade i mig att färga ögonbrynen, nog de största misstaget jag har gjort. HAHA! Sen har jag inge smink heller och typ ögoninflammation, heja mig!
fyfan vilken hemsktbild och jag vill inte till skolan imorn om jag ska se ut så där):
hoppas ni lider med mig..


har spelat lite gitarr,handlat och kollat på tv idag och även färgat hannas hår som är väldigt mörkt nu.
Mamma dillar om att hon ser massa korpar också, och tror de betyder nått osv. HAHA! fucktard.

blir fan läsa  och sova på det här så får vi se vad fan jag tar mig till imorn.. kanske slipper lugg imorn på morgonen om de inte är bättre.. dase



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0