Pölsa in my <3

godnatt då folket;D
har iaf vart utan för dörren idag.
cyklade ner på stan och kollade på bio med Hanna,johan och sara.
Bröllopsfotografen<3 älskar fan pölsa(med i smala-sussie filmen), sjukt het och så jävla kung:D Haha!
love is in the air. wiho

blir nog en skönhetssömn på det här;D
tagit ur linserna och tvättat ansiktet och lyssnar på lite go musik,
och jag ska sova i min champion tjocktröja inatt som är sliten as hell.
men pallar inte bry mig. den är skönt och jag vaknar med ett leende med den(:

Match imorn i borlänge. Har inte spelat match på hur länge som helst.
och jag är nervös redan nu. Verkar som vissa 95;or är lite griniga på mig? vettefan varför.
men de får fan leva med att jag är tillbaka på plan(:
tycker det är kul och tror fan jag fortsätter att spela.
Blev med i Skol DM bandy laget också;D höhöhö
Så de är lite kul också;D men men, ska inte sitta här och prata massa onödigt som ingen ens bryr sig om.

funderar nästan på att stänga ner bloggen?
Men va fan ska jag syssel sätta mig med då?
så nej,jag har den kvar;D
kul att folk läser iaf;D fattar inte varför men tack eller nå:D

Här kommer en söt bild på franz(A) tog typ 100 bilder på han när jag släppte in han här om dan(A) hihi




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0