ruuubrik

kvällen igår blev ju inte nån direkt liksom laga middag tsm slutade med att vi beställde pizza.
Kul och mysigt hade vi iaf(:
åkte hem och somnade lycklig för första gången på flera månader, fyfan vad härligt det va.
när jag vaknade imorse kändes det som en dröm. Och att den skulle vara bortblåst.
Men jag vet inte än.
skippar iaf personal fest, alla "småttingar" (under 18) ska inte dit, så vadfan ska jag göra då liksom?
sen har jag verkligen ingen lust idag. och kallt äre och jag visste inte hur jag skulle ta mig dit eller hem.
just nu mår jag inte så bra heller. Trött och ont i huvudet så blir väl film och dator ikväll:) hihihihi
har ju iaf jobbat idag. gått bra. men sjuuuuuuukt mycket folk. usch.
blev intryckt i stora kylen också.. inget jag vill prata om. :/

aja, ska hoppa in i duschen nu,

xoxo

Kommentarer
Postat av: ellinore

krya på dig sarisen !:) film <3

2009-10-10 @ 18:12:03
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0