ryssa

yo bitches and hoooes:)
vaknade upp på en madrass i olivias rum:)
måste säga att jag har sovit förjävligt dåligt , konstig dröm somf an också.
så jag blev överlycklig då olivias alarm ringde:D
så vi klädde på oss och gick ner till ryssa och kollade på match.
sen åkte jag hem och åt och bytte om.
sen cyklade jag och mimmie ner igen till ryssa och kollade på div 2 tror jag?;D tjejer:)
höllf an på att somna och olivia kom aldrig:O
så jag och mimmie gick hem vid tredje perioden.
och nu sitter jag här vid datorn och ska nog färga mina systras hår.
Måste fan själv färga håret också..

jaja, fuck kvällen igår hårt. fast mimmie och olivia gjorde den kanon (Y):)
ser fan inte framemot den här kvällen..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0