så vill stjärnorna

goderafton
sitter och lyssnar på lugna favoriter? whats up med det?;D
jaja, tror jag har blivit lite brain tvättad.
HAHA älskar denna rubrik också;D molly in my heart HAHA!

har kollat på världens sämsta film efter turn wrong då, och den heter Død snø. HAHa sämst !
se den verkligen inte.
mattias har undehållit mig hela kvällen(:
medans alla andra har dissat mig och svarar inte mig.
men inga sura miner på det, utan happy face och lite happy akvarium på detta(Y):D

Just nu känner jag att jag inte vill lägga mig inatt, men vad fan ska jag göra vid datorn?
tror inte det blir nå karlstad imorn,men kan ju alltid gå upp kl 8 och göra frukost på sängen till mamma ochhoppas, fast hon är sjuk också. så nej , de kan hon ju glömma, sen är inte jag så snäll(A)

sket i att kolla på idol också:)
sitter här med hängchinos, t-shirt, tjocktröja med kedja, Mössa och luva ovanpå det.
wwwöööw vikken galen outfittttttttt;D

har inget att skriva heller, men de fördriver iaf min tid:) säkert din också men folk orkar inte läsa sånnahär långa texter:)

en ny film att kolla på nu kanske?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0