sad but true

sara is in the room, in the bed, under the quilt;)
haha jag som är skit bra på engelska eller? HOST.

jahapp, denna träning jag hade idag läkte ju inte mina sår, utan rev upp dom med glädje känndes det som.
träningen gick iaf åt helvete. Vissa dagar äre bara så och de får man väl bara acceptera antar jag.

Och jag vill verkligen inte till skolan imorn. Jag orkar verkligen inte. men jag har prov. så jag måste gå. ):
sen kommer man efter så jävla mycket om man ligger hemma och är sjuk.
så man får bara bita ihop och köra på musik som är lite uttjatat nu igen:o

vart duktig och tvättat idag;D hängde det nyss:)
Nu ska jag plugga på fysikprovet lite mer, som jag inte fattar nånting av.
men men,



höhö, meningslös bild. kände ändå för att slänga upp den(:

HÖRS DÅ OCH SLUTA VARA SÅ JÄVLA MESIGA OCH TARE SOM EN MAN!
de va allt för mig denna dag.

xoxo ffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0