tomma steg

tjolahoopppppppppp:)
Vad har lilla jag gjort en sådan dag,
jo först så försov jag mig på spanska lektionen säger vi.
och åkte till skolan så jag kom till idrotten.
toppen att vi hade beeptest imorse och jag har inte blivit helt frisk heller. Men jjaja, om jag ska spela innebandy ikväll bordejag väl vara med på det här tänkte jag.
gick även bra på matteprovet;D b-del
sen vare massa redovisningar på svenskan.
sen skjutsade jag jennie ner på stan och jag gick och köpte idrottsskor, för mina är så jävla slitna och behövdes fan nya.
blev även förföljd där:O
genom hela stan också;o

jaja.
drog hem och somnade åt ronja rövardotter på tv.
sen blev det att äta lite innan innebandyträningen:O
Hahhhahar fan inte tränat riktigt på jag vet inte hur länge sedan. kanske buster?:O
har väl vart med på lite distrikt uttagningar men inge hårdträningar:O
ska testa spela imorn också, så får vi se, men de verkar som jag fortsätter. har inge skäl att sluta igen^^ inte än så länge iaf.

duschade nyss och ätit. Nu ska jag kolla igenom iallafall en av alla typ 50 tidningar jag fick om fotografi av pappsen:)



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0