what if you

om du läser det här måste du se på det inlägget jagskrev igårkväll.
vilken underbar jacka<3 tror jag köper den efter jag har fått lönen den här månaden(A) hehhehehe:D
Hur ser min helg ut?
idag: no idea känner mig sjuk som vanligt så jag tar det nog bara lugnt idag så jag kan spela match på söndag:D
Imorgon (lördag): hoppas att jag och mamma ska åka och kolla på ett hus i karlstad:O hoppas även att jag kan få shoppa lite:D om jag hinner och om vi ens ska dit. annars har jag ingenaning.
Söndag: Maatch(:
sen lär jag plugga dasen av mig, 2 prov och läxor ska väl in som jag aldrig tar tag i. LÄr nog inte ske den här helgen heller;D men men.
ska skriva in i fronter nu. hur världelös jag är på allt i skolan ;)
försov mig vääääldigt mycket idag, så jag gick till so;n som började 10;10. Slutade 13;40. härlig dag!:)


peace, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0