bandit rock (L)

Hejsan alla cpbarn, rullstol rullstol hela ddaaan,
mamma kom nnyss in på mitt rum och gav mig en bok som heter "du äger!".
De är typ de närmaste vi har kommit de senaste dagarna.
när jag läste på baksidan så ville jag fan riva ur varenda sida och säga tack så jävla mycket för det.
vadå omogen?

skolan idag. fy vilket helvete. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKOLAN. dö.
tack och lov är det fredag. betyder helg. men den här helgen lär väl inte bli bra. Det är verkligen botten just nu.
och vill jag gå igenom det jag gjorde förut en jävla gång till? Jag fattar inte hur jag står ut med mig själv.

klagar - elak - sur - negativ. Där har vi hela mig. Skriker Sara Andersson om det.

och inte har jag fått lönen idag heller, inte ens om hur mycke jag kommer få. Och jag trodde jag skulle få barnbidraget idag, men icke sa nicke. får det på måndag.. får säkert lönen på måndag också. Så de kan ju suga min kuk.

Vad händer idag? Säkert en dag i sängen som alla andra. Och jag gillar det. fast ändå inte. långtråkigt i längden men jag har ingen ork till något annat.
åååh vilket emo inlägg. precis som alla andra inlägg:)
ärligt talat bryr jag mig inte. De är ni som läser (:
jag gör bara mig själv en tjänst och skriver av mig lite.


skit pepp på att ta hål i läppen. De är sjukt fint och jag får inte ta hål av mamma, och då blire nästan som att hämnas lite. Bara för att hon är dum mot mig. då kan jag vara dum tillbaka.
Fattar itne varför jag itne får? min kropp): mitt utseende):



VILL HA<33333333333333333
eller i tungan men de är verkligen mamma anti mot.
men fan va fint de är. ):
men alla ba; neej gör inte det. (säkert för att de inte tror att jag passar i det eller att de är fult).
men jag är sjukt pepp. gife<3


xoxo


Kommentarer
Postat av: Michols

Jag tycker också det är sjukt jävla snyggt! :o



DO IT :D

2009-09-27 @ 15:06:14
Postat av: Anonym

jaa jag vill , men måste få först av mamma;o

2009-09-27 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0