bedtime

Men hejsan alla cppp barn
rullstol rullstol hela daaaaaan.

jag känner för att skriva ett inlägg. Fast jag har ingenaning om vad jag ska skriva.
Jag och lillebror har iaf gjort av med lite ilska på wii.
sen tröttnade vi på skiten och nu sitter vi bredvid varandra med varsin datorn. vilken jäfffffla syskonkärlek må jag säga.
har gjort disken idag. fan va duktig jag är.
sen har jag duschat:O
och nu funderar jag fan på att ta och lägga mig.
nice med kort skoldag imorn iaf. för inge pepp på skolan imorn..
speciellt inte idrott på morgonen..


vad ska vi skriva nudå?
mitt liv är inte bättre, inte ens ett myr steg har jag kommit på förbättringsvägar.
de går bara mer och mer bakåt. Vad händer när de tar stopp?
huh, kan man allt undra..

vafan, kom på att min älskade söta lillla mormor fyller år på fredag:O så det blir ingen emma):
det blir att fira mormor istället:o


aja, ska fan lägga mig i sängen nu.
funderar fan på att gå utan smink imorn. bara för att.
orkar inte bry mig:O

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0