BESTÄLLT



WIIIIIIIHOOO beställt den nu:D HAHA de jag inte såg att den förväntas i lagar 2009-09-30
HAHAHA men aja wtf, så jävla happy, och jag känner hur jävla rätt det känns:D KOmmer inte ångra en iaf(:
och jag älskar samsung<3. Så bring it oon bitch \o/

som sagt så har jag beställt dom här också, och förhoppningsvis får jag dom nu i veckan:D:D:D




alltså får man bli mer glad nu eller?;D
den jäveln som förstör min dag ska jag fan krossa i småbitar. för nu kan de nästan inte bli bättre!:D
något hände idag som jag aldrig skulle ske också. Vet inte om de är bra eller dåligt. Men de får man väl se.

WOOHO sara är glad, lever livet och ja vad mer? SINGELLLLLL , som jag har vart ett tag, but i love it. wiiho.
fast man önskar faktiskt att man kunde få lite sällskap om nätterna, och någon att krama om lite och känna sig älskad. men wtf, de kommer väl med tiden.

fan vad glad jag är! HARE GÖTT NU ALLA FÖR JAG ÄGER PUNGSVETT


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0