busrubrik

Höj!


bjuder på en skön jävla låt här:D lovar att du gillar den:D


Idag är det torsdag. Jag vaknade 07:49. jag började slöjden kl 8.00. Var det någon som fick panik imorse?
ååhja. drog på mig jenas och tjocktröja som redan planerat. satt upp håret sminka mig fort som fan, tror aldrig jag har kladdat på mig så fort alltså;o REKORD. borsta tänderna, hörlurar på huvudet sen cykla som en idiot till skolan. kom 5 min över 8.. vilken morgon.
Slöjden va en mardröm. fan vad jag va trött och depp.
Bara för att förstöra min dag lite till så är det KORVSTRÅGANOFF i skolan, men shit? vad fan är det här tänkte jag. Jag hatar det. De är verkligen min hat maträtt. tro det eller ej men jag får sjukt ont i huvudet av lukten bara, sen mår jag illa av det som fan också. nej Fy satan!

kastade sudd på Hans på engelskan och so;n (A) kastade på lite fler också. HEHE bussara. men vafan lite kul får man ha:D

Idag blev jag påmind om alla mina jäääävla läxor som jag har. Jag ska fan sätta eld på dom): så mycket hatar jag dom.

och de konstiga igår va att jag va sjukt jävla trött vid 6-8 tiden men sen när jag skulle lägga mig vid typ 23,00 då kan jag inte sova;O vafan är det här. starta datorn vid 12 eller 1 eller nått sånt igen och satt en stund-.
ändrade metod och tänkte aja får väl i värsta fall ligga vaken hela natten då. Kollade in i mina blåtapeter och hade huvtröjan på mig. Och vaknar i världens stress..

jag måste iaf sova någon gång. så det blir nog nu. Skiter i om jag inte kan sova ikväll. sjukt trött.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0