colabilar<3

vilken dag.
ingen liksom glad eller ledsen dag utan helt liksom ok. eller nått
började med spanska. helt ok.
sen cykla ner till prästholmen och springa lite och sånt._.
sen så gick jag och jennie och köpte drickyoghurt på ica som vanligt. när vi nästan var vid skolan, så säger hon att vi börjar om 5 min. jävlar vad tiden gick fort där. vi hade liksom lunch mellan idrotten och matten som jag inte jobbade ett skit på. Lyssnade på musik och smsa med lilla mimmie  <3
Sen vare svenska. gjorde lite tester och läste bok!
tog 501;an och åkte hem till mimmie. Har vart där tills nu.
Nu sitter jag i sängen och tror jag har blivit sjuk. Hoppas på svingrejen som är så överskattat förtillfället.
en mysdag med min godispåse och min säng ser jag framemot nu tills jag ska sova(:

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0