drömde jag att jag drömde?

gääsp*
vafan jag som inte skulle sova idag. HELVETE
Jag måste sova inatt. Jag är så jävla sur att jag lät min kropp somna, iofs lät jag hela mig själv somna.
ofta man drömmer på ljusa dagen också?
drömde nått jag inte ville drömma. jag vill släppa det där. eller den.
usch. Jag hatar att drömma ibland. så grymt onödigt och förstöra mina idéer och tankar.
jatycker det är sjukt att man ens kan drömma. liksom som en jävla film?
man måste ju ha sett platserna och alla saker iaf någon gång i sitt liv. Sen rör man ihop allting så får man fram något man inte hade tänkt sig. Och jag vaknar ganska ofta av att jag är ledsen, sur, kallsvettig, rädd , funderar om det verkligen har hänt eller om jag har drömt för de va så fucking verkligt.det är så hemskt på något sätt.

jag är nog inte liksom förkyld eller nått.
jag tror det är nått med min jävla led sjukdom och skit som jag hade ända sedan jag va liten.
Förut när jag gick i 4;an då mådde jag värst. typ svälldeupp , cppp trött , fuuckiga käkar och sånt. Ont i lederna 24/7 . När jag va 2 slutade jag gå också.
aja. jag tror iaf jag är i en sån fas.
Jag har feber lite då och då, yrsel, ont i huvudet, ont i käkarna, ont i hela kroppen, sover fan hela tiden förutom från inatt dårå.. Fast jag har typ nå konstigt i halsen eller nått. Den är tjock och slemmig så jag får harkla mig hela tiden och min röst kan fan försvinna ibland. och sånna saker.

så nu vet ni iaf hur sjuk jag är. men jag ska iaf vara duktig och försöka bli frisk och ta tag i mig själv och jobba imorn. Jag måste fan göra det.

aja nu ska jag lyssna på min ljuva musik och ligga i sängen och hoppas på bättre tider.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0