(H)

Tjeeenare,
skolan suger hästballe.
och jag måste ärligt talat säga att jag hatar för i helvete min klass!._.
massa läxor på mitt skrivbord. har jag gjort dom? nepp.
fy sara..

Åkte ner på stan och fikade med Eliiiin(:
har vart med henne hela dagen ungefär^^  hihi
Åkte buss till stan vid åtta tiden och CYKLADE hem. fyfan de måste va minus grader..
ska ju tydligen snöa imorn också? har ju gjort de i idre idag..

Nyss duschat och druckit lite yoghurt.
nu sitter jag och målar naglarna. eller fan händerna, för jag målar fan utanför varenda nagel. HAHA

aja, ska fortsätta med mina naglar nu^^ 
xoxo

Kommentarer
Postat av: elle<3

haha fan ja skratta är ja läste om dina naglar xD! lyckat sara :D måla min händer nån dag(a)

2009-09-29 @ 10:20:56
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0