headhunterzzzzzzz

dunk ilidunk

skolan idag..
orsayran med tore fick vi se:o
sen mobbade daniel , oskar och pelle (lärare) mig hur jag skar min pankaka och åt :O
vad är det för stil? man ska ju bara skära det lite hur som helst sen sleva i sig det:D Och blanda med jätte mycket sylt:)


idag regnar det.
slutade tidigt idag.
ska sen cykla upp till noret och träffa emma:O

sen ska jag packa det sista sen åker jag hem med mormor:)
och firar henne på kvällen för hon fyller år idag:D hehe

imorn blire andra bullar;D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag äter också pancakes som du! Det är ju så man ska göra! (y) :)

2009-09-04 @ 14:42:24
URL: http://bestofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0