Hejhejhej hemskt mycket HEJ

a bay baaay, Jag har lite tråkigt.
fortfarande sjukt fucking ont i huvudet.
ligger här i sängen och tycker synd om mina kuddar som kommer bära mitt huvud hela dagen + natten,
jag vill ha ben&jerrys, jag förtjänar fan en ...........
ähfan sug kuk så blir allt inte så mycket bättre.
vet inte vad jag ska skriva heller.
Känner bara att jag måste skriva lite ord.

Hej jag heter Sara Lovisa Andersson. Föddes den 11 mars 1994. Jävligt dåligt födelse år.
när jag va lite spenderades min tid mest på sjukhuset. Jämt sjuk och allergisk och skit. Kom ihåg attjag fick sitta med värsta maskinen typ var tredje timme med massa mediciner och feta masken runt skallen in i näsan och munnen. Har 3 syskon. Kan ju inte säga att vi var de snällaste och uppfostrade heller.. Men vi hade våra ljusa stunder ibland när vi lekte posten och sånna grejer.

Började bli intresserad av djur. har haft 3 kaniner , 2 hamstrar som fick mellan 4-5 hamster ungar 3 gånger, 1 katt (FRANZ<3<3<3<3<3) , 1 hund. Sen har jag haft marsvin men mamma va allergisk. Gick på allergidagis när jag var liten. Sen blev det utmelandskolan som jag älskar. skit bra skola! Lol att jag blev utvald till en jävla friends och skit när jag var liten. Jag var nästan ännu mer kaxig och elak då än nu:O


Ja och nu sitter man här, och funderar över vad fan man ska bli när man ska bli stor så man kan välja gymnasie. Vart man vill bo. Välja sida. usch borde man skriva sånt här skit när ingen bryr sig? Aja, fick iaf höra att söta emma och mimmie läser min blogg(Y) där fick ni vet lite av mig iaf(:
nu ska jag hämta mer vatten.
HÖRS DÅ


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0