höst

Jag gillar inte att de börjar bli kallt ute):
Idag så har jag vart med mimmie,anna och emma:D
Emma har äntligen kommit hem(A) sötunge, älskar att reta dig(:  <3
Mina köp:
Svarta höst skor på h&m <3
En stickad kofta/tröja
En tröja som man har till leggins(A)
2 naglack:)
marabou choklad:D hihi
ramlösa Mango:D

de va väl typ det:D hehe
vi åt lite lunch eller vad man ska kalla det på kaffestugan, För mig blev det tacotallrik. Ni som orkar bry sig så åt emma kyckling sallad , mimmie räksallad och anna grekisk:)
Anna drog efter ett litet tag. Jag och mimmie följde med emma hem där jag plattade mitthår.
sen cyklade jag och mimmie tillbaka till stan och satt inne på konsum i nåra timmar;D HAHA

mysig dag!<3
verkligen glad att jag och mimmie har fått tillbaka våran vänskap eller vad man ska säga. Har vart lite upp och ner sista tiden men nu känns det verkligen bra och jag hoppas det förblir så:) Jag älskar dig sötmims:)<3

När jag kom hem stod det tacos på bordet HAHA så jag fick käkade det engångtill:)
slängde in kläder i tvättmaskinen som jag ska hänga om typ 45 min.
tvättat av mig sminket och tagit ur linserna:)
För att vara ännu duktigare så borde jag ta tag i mina läxor, men jag orkar seriöst inte..

xoxo


Kommentarer
Postat av: Lindissss

Låter som en mysig dag (:

Har mimmie pratat med dig om fika på ons? :]

2009-09-21 @ 21:35:04
URL: http://lindavagner.devote.se
Postat av: Anonym

nix, jag tar och smsar henne nu:)

2009-09-21 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0