jag måste få ta en minut och andas

herre min skapare.
sovit 2 timmar idag. hur fucking skönt som helst .
hoppas jag kan sova fort och bra inatt :)

mår iaf lite bättre än vad jag gjorde tidigare idag.
och imorn blir nog min skoldag väldigt kort:O Har egentligen jätte kort dag men sista lektionen verkar vara inställd , så den blir SKIT KORT:D göttmos.

jag vill ha mina hörlurar nu):
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men min mamma håller på att göra varma mackor:D sötmamma! TIll det blire nog en till kopp kaffe:D druckit 3 koppar today tror jag, hehe bra skit.

jag vill bort från mora.
de är det ända jag vill nu. För snart har jag allt jag vill ha. Sen äre bara flytten från mora som ska rädda mitt liv. Bokstavligen..
trött fan på varenda en;o Och alla är trötta på mitt gnäll så ja. de blir liksom fred om jag flyttar:D hehehehehe (H)

jag har fixat en ny " skrämma bort monster/spöken lampa" . Som ganska många vet så är jag mörkrädd! haha. skrattar nästan åt mig själv. men vafan, sjukt mörkrädd är jag iaf. fast de beror på¨vart jag är och om jag är med någon eller inte. Så den är blå och står på mitt golv:) hehe. gulligt(Y) Sen har jag ställt mina högtalare till datorn på fönsterbrädan. HAHA eftersom jag bara sitter vid datorn i sängen vid fönstret:) nice som fan.

aja, ska kika om mina mackor är klara nu!
langar bilder på Stora M&Ms påsen som jag käkade en stor del utav:D





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0