jaghatarrubriker

hejsan!
eller godmorgon till er som är vakna.
jag sov nästan 10 jävla timmar inatt:o
de värsta va ju att jag hatade min dröm.
annars vare as skönt att sova av sig lite
plus att jag sov ungefär 2 timmar igår på dagen.

myser här under mitt duntäcke och min älskade lilla bärbara på magen(:
Magen som jag målade på här om dan:o buuuuuuus.
tror att dagen börjas med att stå i duschen. EN LÅNG DUSCH.
Sen ska jag väl sätta på mig bara nått mysigt, typ mjukisar och tjocktröja och gå utan smink. Låter bra det.
Så sen när kvällen börjar närma sig så fixar mig och sen blire WÖÖÖPILIWÖÖÖP;D
hihihihihihiihih, fett pepp:D



aja, ska ligga här och vakna till lite. med min underbara musik.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0