mimmiedag(:

hej hopp!:D
skolan va kort och bra!:)
åkte hem till  mimmie , sen blev det donken. Kaffe , flurry och paj(Y)
min syster hämtade oss och skjutsade oss till ryssa där vi har suttit ett bra tag:)
vi trodde nämnligen att de skulle vara match, men de blev ingen^^
men vi hade ju kul ändå(A)

nu ska jag hoppa in i duschen och jag borde plugga religion med något säger mig att jag inte kommer göra det(A)

aja, tack för en super dag mimmie(: <3



måste säga att de är en grymt oseriöst bild på mimmie på hennes födelsedag(A) <3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mattias Arvidsson

Grattis till henne ! (:

2009-09-30 @ 21:08:38
Postat av: Anonym

Hahahhaa oj man kanske tror att hon fyller år;D

Men de va för länge sedan:P

Jag har bara döpt rubriken så för att jag har vart med mimmie hela dagen:D haha

Och bilden är gammal(A)

2009-09-30 @ 21:44:13
Postat av: Anonym

jaha )= men iaf ! :D

2009-09-30 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0