önskar att jag kunde få önska



aaah, helt jävla förälskad i låten och DOM!
Herrejävlar säger vi.
Sjukt jävla kåt på nån kille på idol. Det där emots pojkvän:O  gaah jag vill också ha en sån snygg pojkvän):
alltså fan snygg frisyr som fan, KLÄDERNA stilen, KROPPEN OMFG. <3
alltså hon och han`? NOT OK.
Jag och han:D = OK
aja, får nog ta och sluta drömma..

Jag kan ju säga att mitt vardagsrum blev helt översvämmat med skratt när de där två killarna spelade blyga och skit på idol sen kutar in i dörren. HAHA alltså what?

imorn blire av till kristinehamn, ska kolla på ett hus som vi funderar på att flytta till:
Det negativa är att de är ute på landet (inte coolt), strul med bussar och sånt. Och Jag kommer få flytta mitt i 9;an, så mja, men egen stuga (Y) aja, ska iaf åka och kolla på det. Så får vi se vad som händer:)


vafan, fett less på att sova ensam. de är så jävla tomt . Tomt i sängen, hjärtat:O överallt.
äh, nu blire lite mer A skylit drive :D Sen blire nog att krama om kudden och försöka sova. En natt ensam..


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0