pony

hm.. Någon somhar missat den här bloggen?

http://behindmora.blogg.se

själv tycker jag att den har gått lite överstyr.
ibörjan tyckte jag att de skulle bli kul , men nu är det för mycket..

skola imorn, inget jag ser framemot:/
sitter och över på gitarr läxa, och jag kan ingenting på en gitarr, helt klassad som n00b :O

hahaha min syrra böla som fan, köpt ny kamera, hon kunde inte stänga av den eller nånting, då öppnade jag batteri luckan, och VIPS så funkade den(A) så jävla hightek;D

älskar min mobil<3 har beställt adapter nu så jagkan ha mina wesc hörlurar till mobilen:D hehehe :D
nu ska jag käka lite godis och göra en kopp kaffe , läsa lite harry potter /halvblodsprinsen ;D sen blire nog sovelisova:)

xoxo ponnyhhesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0