rövhalt

stackars lillebror. Komnyss hem från en jobbig och tråkig dag.
jag satt och käkade hallon + blåbär på pankaka så hoppar min lillebror på ett ben in till köket. Och jag ba; vafan haru gjort?
Han: gjort illa mig..
Då har han alltså ramlat ner från nån klätterställning på skolan och vred om typ foten eller något sånt.
och fyfan vad svullen den är HAHA. stackarn.. och mamma är inte hemma(: inte svarar hon på mobilen heller.

har vart på st mikael skolan hela dagen. usch jag gillade det inte en sekund..
tråkigt som fan vare också. teatern gjorde leenden;D

har även världens huvudvärk och mår illa. ovanligt? nääääääää.
kukhål.

ligger nu i sängen. tror jag ska ta och vila lite. De va ju inte så smart att jag har gjort mig en kopp med kaffe nyss;s men skit samma. somnar nog ändå.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0