säg ifrån!

Jag och du gör beslut varenda dag. Ibland blir jag stolt över mig själv att jag väljer rätt beslut och håller mig till det och inte ångrar mig. Jag vill att jag ska vara stolt över varje beslut jag tar. Men de är ju inte så lätt alltid.

Jag har en sjukt otäck känslan nu. Varför jag fick den vet jag inte. Och jag vet inte om jag ska lita på den heller. Men de känns som att någon nära mig eller nått är ledsen. att något har hänt eller något. usch jag vet inte ens om jag inbillar mig eller någonting. Eller om att något kommer hända mig så snart som möjligt. Har bara en otäck känsla. går nästan inte att beskriva.

sen känner jag mig sjukt jävla bevakad/ iakttagen. jag hatar mitt rum. iofs så hatar jag hela vårt hus. Jag är helt säker på att de "spökar" nej men nå andligt eller något finns här. Jag tror på sånt. fyfan vad de är hemskt ibland..
nu när jag sitter här så får jag tillbaka mitt depphumör. de bara poffade till.
får ta och tänka på lite glada minnen fast de leder alltid till de dåliga tillslut så kanske ingen idé. jag vill inte tänka i huvetaget. tänk och vara fri från det iaf en dag. EN NATT. åh jag får sluta oroa mig och tänka positivt.

nu ska jag sitta en stund vid min asus och sen blire sova. Ska ju jobba imorn så ja.
natti natti bloggen(:

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0