shebbab

haha, man skulle nästan tro att jag är bakis eller nått.  langar fan kebbabtallrik, beachips(ny smak) :O och sen dipp till det. plus en jävla 1,5 liter cola! HAHAHA:D

får man bli gladare eller? jag får fan ta och skärpa mig lite tror jag. Sen måste jag börja träna, men jag vill inte spela innebandy, tror jag.. Så de blir fan simning tror jag. Min doktor säger att jag måste de också pga min rygg;o

Ska fan beställa mina wesc hörlurar idag tror jag. Jag vill ha dom som fan, och jag skiter i vad andra tycker:)
sen har jag ringt på en system kamera idag också. så jag kanske drar till borlänge imorn med systrarna och kollar på den:) så wips så kanske jag står snart med egen kamera och wesc hörlurar och är överlycklig:D

och de är nog de ända som kan rädd mig vid tillfället. att bara bli glad:D Så bring it on bitch:D 
nu ska jag lägga mig i soffan och glo lite på tv. fan jag måste ju ta tag och göra mina läxor, men seriöst har jag inte en jävla lust att göra dom och jag oooorkar fan inte.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0