snickare?

jahaaaapp, idag är det en söndag. en vanligt dötrist söndag.
jag hatar söndagar mest av allt.
Jag vill ha donken kaffe):

idag har jag vart jävligt duktig tycker jag:o
jag har tagit ner en ful dum hylla idag som ricard egentligen skulle ha tagit ner nu i flera månder, har han gjort de? Nepp.
så nu gjorde jag det själv(A)
sen över till att sätta upp en jävla spegel,där sprack allt. Jag gav upp.Jag hatar att ge upp):
de räcker intemed att man bara försöker:o

men men, jag har möblerat på mitt rum och dammsugit(:
emma  och jag skulle kolla på film men hon dissade lika fort hon fråga(A) hihi

så jag blir nog hemma idag också. Borde fan ta tag i mina läxor._.
aja, får se vart den här dagen sluta. hoppas på sjukhus(Y):D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejnej, där ska du inte hamna ^^

2009-09-27 @ 21:25:12
Postat av: Anonym

hahaha jo(A)

fast de blev inte så..

2009-09-27 @ 21:39:06
Postat av: mattias arvidsson

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-09-27 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0